Mange folk skynder ind i business tænker det vil være let at køre, men meget snart de indser, at det ikke er så nemt som det ser ud. En succesrig virksomhed er en fintunet maskine. For at holde din virksomhed kørende, er det vigtigt at undgå fejltagelser.

Her er de 7 mest almindelige fejl at undgå:

1. ikke at have klare målsætninger: mange business folk starte en virksomhed uden klart mål. De undlader at sætte realistiske mål for deres markedsføring og derfor sætte sig selv op for fiasko. Det er vigtigt at lave en liste over mål og målsætninger baseret på en kvartalsvis tidslinje. Hvis du ikke har virksomhedens mål og målene er du som en bil, køre uden en køreplan. Kontroller, at alle medarbejdere er orienteret om virksomhedens mål. Når dine medarbejdere ikke er ordentligt forberedt vil du ikke kunne opnå virksomhedens målsætninger.

2. forsømme at analysere dine potentielle kunder er en farlig fejltagelse. Det kan føre til mange problemer. Når du ikke analysere dine kunder ønsker og behov du ved ikke hvad produkter og serviceydelser til at udvikle for dem. Dette vil føre til rettet mod den forkerte marked og forsømmer at forstå din egen niche på markedet. Det er vigtigt for enhver virksomhed at gøre deres marketing analyse, så du kan målrette dine markedet og maksimere dit salg.

3. ikke test: ved ikke teste dit salg kopiere og steder du annoncere med split test din annoncering, vil du miste salg. Split test er simpelt at gøre, men mange virksomheder undlader at gøre dette. Dette resulterer i en masse spildt tid og indsats. Hvis du ikke teste din annonce kopi og markedsføring kampagner vil du ikke have en ordentlig idé for annoncer og kampagner, der trækker og hvad der ikke fungerer. Det er nemt at gøre ved at placere 2 annoncer for den samme vare i en publikation eller hjemmeside osv. Du kan se, hvilken klarer sig bedst.

4. ikke budgettering: budgettering er ekstremt vigtig i erhvervslivet. Din virksomhed bør aldrig løber tør for penge. Dette er især tilfældet med din markedsføring og reklame ventures. Det er vigtigt at have en månedlig eller kvartalsvis budget for din markedsføring. Inden for dette budget lægge penge for hver kampagne vil du gøre. Begynde i det små, test og derefter bygge på succeser. Dette vil tillade dig at altid forblive solvent og har nok til kampagner.

5. give op for tidligt: virksomheder gå fallit alarmerende disse dage. En af grundene er, at ejerne give for tidligt. Bare når succes kan være lige rundt om hjørnet de give op og beslutter at lukke virksomheden. På præcis samme måde kan marketing kampagner mislykkes. Du skal give dine kampagner i mindst 3 måneder før du beslutter dig at skrotte dem. Nogle kampagner vil tage længere tid end andre til at give resultater. Som altid teste alle marketing taktik, før du starter en større kampagne. Tålmodighed er et af kendetegnene ved business og du har brug for til at gennemføre den.

6. dårlig salg kopi: hvor ofte har du ønsket et produkt, men når du læser salg side du havde alvorlig tvivl? Dårlig uprofessionel annonceteksten vil koste dig salg. Faktisk uden god salg kopi vil du ikke have kunnet sælge effektivt på alle. Det er afgørende for din virksomhed at få det rigtige. Eventuelt få en erfaren tekstforfatter til at gøre dette. Det er værd at investeringen, som du vil se afkast, når du foretager salg.

7. ikke screening medarbejderne omhyggeligt: at håndtere den ekstra belastning for juletiden, du bliver nødt til at ansætte nye medarbejdere. Det er meget vigtigt ikke at haste ind i dette. Der er ingen mangel på folk har brug for beskæftigelse, men du skal skærm dem omhyggeligt før ansættelse. En uhøflig kundeservice kan koste dig kunder. Tag ikke denne type risiko. Du vil bevare integriteten af din virksomhed på alle tidspunkter og screening medarbejdere er den måde at opnå dette. Du vil derefter kunne bygge en kerne af loyale professionelle medarbejdere, der vil være et aktiv for virksomheden.

Den gyldne regel er at sprede. Du bør altid bruge flere former for marketing kampagner i din virksomhed. Ikke bare gøre et eller to kampagner og derefter vente på resultaterne. Dette vil bremse virksomhedsvækst og din virksomhed vil stagnere. Den sidste ting du behøver er at bremse din markedsføring i juletiden. Så husk at diversificere og nyde stigning i salget.

Ved at undgå disse fejl vil du tage din virksomhed til den succes, du fortjener. Du vil kunne have året rundt succes for din virksomhed og virkelig være i stand til kontanter i juletiden. Så planlægge og være omhyggelig med ikke at gøre disse almindelige fejltagelser.